Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Ciechanowcu
18-230 Ciechanowiec
ul. Mickiewicza 1
tel. 86 277 11 45 fax. 86 277 10 66
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa: www.ciechanowiec.pl
Strona Facebook: www.facebook.com/GminaCiechanowiec/
REGON 000527405
- nr konta bankowego: 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowcu
- dla wpłat z zagranicy: IBAN: PL 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
- SWIFT: POLUPLPR
Godziny pracy Urzędu Miejskiego:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.30 do 15.30
- w sobotę i niedzielę nieczynny
Sekretariat - piętro I, tel. 86 277 11 45 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Burmistrz Ciechanowca - piętro I, pok. 13, tel. 86 277 11 45 wew. 15
Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę w godz. od 10.00 do 16.00 (jeżeli środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym).
Zastępca Burmistrza Ciechanowca - piętro I, pok. 14, tel. 86 277 11 45 wew. 16
Zastępca Burmistrza Ciechanowca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy czwartek w godz. od 10.00 do 16.00 (jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym).
Sekretarz Gminy - piętro I, pok. 15, tel. 86 277 11 45 wew. 20
Skarbnik Gminy - piętro I, pok. 20, tel. 86 277 11 45 wew. 30
Rada Miejska
Przewodniczący Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczący przyjmują interesantów w każdy czwartek w godz. od 10.00 do 12.00, piętro I, pok. 17a, tel. 86 277 11 45 wew. 41
Referat Inwestycji
Kierownik - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Ochrona środowiska - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 24
Zamówienia publiczne, fundusze unijne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 24
Działalność gospodarcza - parter, pok. 9,, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Mienie komunalne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Rolnictwo, Leśnictwo - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Zagospodarowanie przestrzenne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Ewidencja zabytków - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Drogi gminne, CEEB, oświetlenie uliczne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 44
Referat Organizacyjny
Kadry - piętro I, pok. 15, tel. 86 277 11 45 wew. 28
Obsługa Rady Miejskiej - piętro I, pok. 17, tel. 86 277 11 45 wew. 41
Biuletyn Informacji Publicznej - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 36
Informatyk - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 36
Szkolnictwo - I piętro. pok. 18, tel. 86 277 11 45 wew. 35
Miejski Portal Internetowy - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 43
Współpraca z organizacjami pozarządowymi - parter, pok. 17, tel. 86 277 11 45 wew. 41
Referat Spraw Obywatelskich
Kierownik - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Ewidencja ludności - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Sprawy wojskowe, ochrona ppoż. - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Referat Finansowy
Wymiar podatkowy - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość podatkowa - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość budżetowa - piętro I, pok. 19, tel. 86 277 11 45 wew. 14
Urząd Stanu Cywilnego - piętro I, pok.16, tel. 86 277 11 45 wew. 25
Ośrodek Pomocy Społecznej:
Dyrektor - parter, pok. 5, tel. 86 277 12 57 lub 86 277 11 45 wew. 12 (przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 10.00 do 15.00)
Świadczenia socjalne - parter, pok. 3, tel. 86 277 11 45 wew. 23
Świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny - parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 27
Główna księgowa - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 34
Biuro Zamiejscowe Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:
Geodezja, Budownictwo - parter, pok. 1, tel. 86 277 11 45 wew. 21
Komunikacja - parter, pok. 7, tel. 86 277 11 45 wew. 26