Od 15 marca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu będzie można skorzystać z pomocy pracownika Urzędu w wypełnianiu wniosków obszarowych w 2021 r. Zainteresowanych rolników zapraszamy do skorzystania z ww. pomocy. Umawiać się należy telefonicznie nr tel. 516 043 069 w godz. 8.00 - 12.00

Rolnicy chcący skorzystać z bezpłatnej pomocy proszeni są o wzięcie ze sobą wniosku w wersji papierowej lub numeru gospodarstwa, a także loginu i hasła niezbędnego do zalogowania się do aplikacji eWniosekPlus.

 

Pomoc w wypełnianiu wniosków o dopłaty obszarowe w 2021 roku

 

Osoby składające wniosek po raz pierwszy przez aplikację eWniosekPlus lub te które nie pamiętają hasła powinny zabrać ze sobą numer konta bankowego (osiem ostatnich cyfr) oraz kwotę ostatniej wpłaty jaka wpłynęła z tytułu dopłat bezpośrednich na konto w 2020 roku. W roku 2021 nie ma możliwości złożenia uproszczonego oświadczenia zastępującego wniosek o przyznanie płatności.

 

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zachęca rolników do składania wniosków o przyznanie płatności za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus.

 

Umożliwia on wprowadzenie danych do systemu teleinformatycznego ARiMR oraz ich zatwierdzenie, co jest równoznaczne ze złożeniem do ARiMR wniosku o przyznanie płatności.

 

Wniosek o przyznanie płatności wraz z wymaganymi załącznikami (dokumentami), składa się w terminie od 15 marca 2021 r. do 15 maja 2021 r. Z uwagi, że w 2021 r. 15 maja przypada w sobotę, złożenie wniosku możliwe jest do dnia 17 maja 2021 r. Wniosek może być także złożony w terminie 25 dni kalendarzowych po terminie składania wniosków, tj. do dnia 11 czerwca 2021 r., jednak za każdy dzień roboczy opóźnienia, stosowane będzie zmniejszenie płatności w wysokości 1% należnej kwoty płatności. Zgłoszenia zmian we wnioskach można składać do dnia 31 maja 2021 r.

 

Burmistrz Ciechanowca

Eugeniusz Święcki