18. Sesja Rady Miejskiej w Ciechanowcu odbędzie się 28 listopada 2025 r. Początek obrad o godz. 9.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu ul. Mickiewicza 1.
W programie obrad rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawach m.in. określenia stawek podatku od nieruchomości oraz środków transportowych,zmieniająca uchwałę nr 191/XXV/20 Rady Miejskiej w Ciechanowcu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie stawek opłaty targowej, poboru i terminów płatności,uchwalenia „Programu Współpracy w 2026 roku Gminy Ciechanowiec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”, uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029, zamiaru utworzenia Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ciechanowcu, wyboru Opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Ciechanowcu IV kadencji.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza między sesjami.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawach:
- określenia stawek podatku od nieruchomości,
- określenia stawek podatku od środków transportowych,
- zmieniająca uchwałę nr 191/XXV/20 Rady Miejskiej w Ciechanowcu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie stawek opłaty targowej, poboru i terminów płatności,
- uchwalenia „Programu Współpracy w 2026 roku Gminy Ciechanowiec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”,
- uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029,
- zamiaru utworzenia Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ciechanowcu,
- wyboru Opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Ciechanowcu IV kadencji.
7. Dochody gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych.
8. Informacja o stanie realizacji inwestycji zaplanowanych na 2025 rok.
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Sprawy różne i wnioski.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Krzysztof Binaś


