Zgodnie z decyzją Burmistrza Ciechanowca, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, zostały podjęte nadzwyczajne środki dotyczące konieczności przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Tym samym od 26 października Urząd Miejski w Ciechanowcu oraz Ośrodek Pomocy Społecznej wstrzymują bezpośrednią obsługę interesantów.

 

Ze względu na obecną sytuację w całym kraju wprowadzane są nowe zasady obsługi klientów instytucji państwowych i samorządowych, minimalizujące rozprzestrzenianie się wirusa. Mieszkańcy nadal będą mogli uzyskać np. niezbędne dokumenty, gdyż zachowana zostanie ciągłość funkcjonowania. Na terenie gminy Ciechanowiec, według danych na dzień 26 października 2020 r. jest ok. 20 potwierdzonych przypadków koronawirusa, a także niemal 40 osób zostało objętych kwarantanną.

 

W pilnych sprawach prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny z konkretnym wydziałem lub jednostką. Kontaktować z Urzędem można się również za pośrednictwem Internetu, wykorzystując platformę ePUAP lub mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt:

  • Urząd Miejski w Ciechanowcu
    tel. 86 277 11 45 fax. 86 277 10 66 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ośrodek Pomocy Społecznej
    tel. 86 277 11 45 w. 12 lub tel. 86 277 12 57 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Apelujemy do mieszkańców, aby korzystali z tych możliwości załatwiania spraw. Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany, jest on łatwy do założenia i niezwykle pomocny.

  • Adres skrzynki EPUAP: /7d0kley88z/skrytka

W pozostałych, niecierpiących zwłoki przypadkach, możliwe są wizyty w urzędzie po uprzednim umówieniu telefonicznym z konkretnym urzędnikiem tylko w naprawdę pilnych sprawach i przy zachowaniu wytycznych sanitarnych. Lista telefonów dostępna jest poniżej.

 

Zobowiązania wobec Gminy można regulować na podane numery rachunków:

  • Podatki:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
  • Odpady komunalne:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    03 8749 0006 0000 0084 2000 0130

 

Do budynku Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu wpuszczani będą tylko:

  • Dyżurujący pracownicy
  • Osoby, które chcą załatwić sprawy, będące wcześniej umówione telefonicznie

 

Punkt przyjmowania pism i wniosków w Urzędzie Miejskim
Przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miejskiego (ul. Mickiewicza 1) powstanie punkt przyjmowania i odbierania wniosków. W sprawach pilnych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, omówieniu sprawy z pracownikiem merytorycznym, a także ustaleniu dnia i godziny, mieszkaniec będzie mógł dostarczyć wniosek wraz z dowodem wpłaty (np. dotyczący wydania aktów stanu cywilnego czy spraw obywatelskich), a następnie odebrać niezbędne dokumenty. O szczegółach ich odbioru i przekazania będzie informował - telefonicznie lub mailowo - dany pracownik merytoryczny.

 

Sekretariat - tel. 86 277 11 45 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Burmistrz Ciechanowca - tel. 86 277 11 45
Sekretarz Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 20
Skarbnik Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 30

 

Referat Inwestycji
Kierownik - tel. 86 277 11 45 wew. 40
Ochrona środowiska - tel. 86 277 11 45 wew. 40
Zamówienia publiczne, fundusze unijne - tel. 86 277 11 45 wew. 40
Działalność gospodarcza - tel. 86 277 11 45 wew. 31
Mienie komunalne - tel. 86 277 11 45 wew. 31
Rolnictwo, Leśnictwo - tel. 86 277 11 45 wew. 31
Zagospodarowanie przestrzenne - tel. 86 277 11 45 wew. 40
Ewidencja zabytków - tel. 86 277 11 45 wew. 31

 

Referat Organizacyjny
Kierownik - tel. 86 277 11 45 wew.16
Kadry - tel. 86 277 11 45 wew.16
Obsługa Rady Miejskiej - tel. 86 277 11 45 wew. 41
Biuletyn Informacji Publicznej - tel. 86 277 11 45 wew.16
Informatyk - tel. 86 277 11 45 wew. 36
Szkolnictwo, stypendia, dodatki szkolne - tel. 86 277 11 45 wew. 35
Miejski Portal Internetowy - tel. 86 277 11 45 wew. 43
Współpraca z organizacjami pozarządowymi - tel. 86 277 11 45 wew. 41

 

Referat Spraw Obywatelskich
Kierownik - tel. 86 277 11 45 wew. 29
Ewidencja ludności - tel. 86 277 11 45 wew. 29
Sprawy wojskowe, ochrona ppoż. - tel. 86 277 11 45 wew. 29

 

Referat Finansowy
Wymiar podatkowy - tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość podatkowa - tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość budżetowa - tel. 86 277 11 45 wew. 14

 

Urząd Stanu Cywilnego - tel. 86 277 11 45 wew. 25

 

Ośrodek Pomocy Społecznej
Dyrektor - tel. 86 277 12 57 lub 86 277 11 45 wew. 12
Praca socjalna - tel. 86 277 11 45 wew. 23
Świadczenia socjalne - tel. 86 277 11 45 wew. 27
Świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny - tel. 86 277 11 45 wew. 27
Świadczenia wychowawcze 500 +, 300+, dodatki mieszkaniowe i energetyczne -
tel. 86 277 11 45 wew. 27
Główna księgowa - tel. 86 277 11 45 wew. 34

 

Biuro Zamiejscowe Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
Geodezja, Budownictwo - tel. 86 277 11 45 wew. 21
Komunikacja - tel. 86 277 11 45 wew. 26