Ze względu na obecną sytuację w całym kraju wprowadzane są nowe zasady obsługi klientów instytucji państwowych i samorządowych, minimalizujące rozprzestrzenianie się wirusa.

Urząd Miejski w Ciechanowcu nie wyłącza bezpośredniej obsługi interesantów, jednak apelujemy do mieszkańców, aby korzystali z możliwości telefonicznego lub elektronicznego załatwiania spraw.

 

W związku ze wzrostem zachorowań na koronawirusa apelujemy, aby mieszkańcy osobiście załatwiali te sprawy, które są niezbędne. Jeśli wizyta w urzędzie jest konieczna, warto przychodzić pojedynczo, bez osób towarzyszących. Tak, aby w urzędzie nie gromadziło się wiele osób jednocześnie. Prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny z konkretnym referatem lub jednostką. Kontaktować z Urzędem można się również za pośrednictwem Internetu, wykorzystując platformę ePUAP lub mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Mając na uwadze obowiązujące na terenie całego kraju przepisy dotyczące pracy zdalnej urzędów, w trosce o zdrowie interesantów i pracowników, jak również o ciągłość pracy Urzędu Miejskiego i Ośrodka Pomocy Społecznej prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do zaleceń.

 

Kontakt:

  • Urząd Miejski w Ciechanowcu
    tel. 86 277 11 45 fax. 86 277 10 66 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ośrodek Pomocy Społecznej
    tel. 86 277 11 45 w. 12 lub tel. 86 277 12 57 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany, jest on łatwy do założenia i niezwykle pomocny.

  • Adres skrzynki EPUAP: /7d0kley88z/skrytka

Jeśli to możliwe, prosimy, aby ograniczyć wizyty w urzędzie, do spraw naprawdę pilnych i przy zachowaniu wytycznych sanitarnych.

 

Lista telefonów dostępna jest poniżej.

 

Zobowiązania wobec Gminy można regulować na podane numery rachunków:

  • Podatki:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
  • Odpady komunalne:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    03 8749 0006 0000 0084 2000 0130

 

Punkt przyjmowania pism i wniosków w Urzędzie Miejskim


Przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miejskiego (ul. Mickiewicza 1) znajduje się punkt przyjmowania korespondencji. Wnioski i inne dokumenty należy wrzucić do odpowiednio oznaczonej urny.

 

Sekretariat - tel. 86 277 11 45 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Burmistrz Ciechanowca - tel. 86 277 11 45
Sekretarz Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 20
Skarbnik Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 30

 

Referat Inwestycji

Kierownik - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Ochrona środowiska - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 24
Zamówienia publiczne, fundusze unijne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Działalność gospodarcza - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Mienie komunalne - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Rolnictwo, Leśnictwo - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Zagospodarowanie przestrzenne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 24
Ewidencja zabytków - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Drogi gminne, CEEB, oświetlenie uliczne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 44

 

Referat Organizacyjny

Kierownik - piętro I, pok. 12, tel. 86 277 11 45 wew.16
Kadry - piętro I, pok. 12, tel. 86 277 11 45 wew.16
Obsługa Rady Miejskiej - piętro I, pok. 17, tel. 86 277 11 45 wew. 41
Biuletyn Informacji Publicznej - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew.36
Informatyk - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 36
Szkolnictwo - I piętro. pok. 18, tel. 86 277 11 45 wew. 35
Miejski Portal Internetowy - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 43
Współpraca z organizacjami pozarządowymi - parter, pok. 17, tel. 86 277 11 45 wew. 41

 

Referat Spraw Obywatelskich

Kierownik - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Ewidencja ludności - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Sprawy wojskowe, ochrona ppoż. - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29

 

Referat Finansowy

Wymiar podatkowy - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość podatkowa - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość budżetowa - piętro I, pok. 19, tel. 86 277 11 45 wew. 14

 

Urząd Stanu Cywilnego - piętro I, pok.16, tel. 86 277 11 45 wew. 25

 

Ośrodek Pomocy Społecznej:

Dyrektor - parter, pok. 5, tel. 86 277 12 57 lub 86 277 11 45 wew. 12 (przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 10.00 do 15.00)
Świadczenia socjalne - parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 23
Świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny - parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 27
Główna księgowa - piętro II, pok. 24, tel. 86 277 11 45 wew. 34

 

Biuro Zamiejscowe Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:

Geodezja, Budownictwo - parter, pok. 1, tel. 86 277 11 45 wew. 21
Komunikacja - parter, pok. 7, tel. 86 277 11 45 wew. 26